Sohbet Başlat.
Close chat
Merhaba! Bizi ziyaret ettiğiniz için teşekkür ederiz. Desteğimizle sohbet etmek için lütfen Başlat düğmesine basınız :)

Start

Tag Engine
Paragon Teknoloji

Bu sitede Paragon Tag Engine System çalışmaktadır.

0312 490 20 12 İLETİŞİM

AĞRI KONTROLÜ

FAYDALARI

Akupunktur, ağrılı eklem hastalıklarında tedavi sürecini kısaltmak ve ağrıların şiddetini azaltmak için tercih edilen uygulamalardan biridir.

Hallux Valgus

Ayak başparmak çıkıntısı anlamına gelir. Özellikle çok sık sivri burunlu, yüksek topuklu ayakkabı giyen hanımlarda görülür. Genetik alt yapısı da olabilir. Çıkıntının yanı sıra kızarıklık, şişkinlik ve ağrı olur. Bazen ağrı o kadar şiddetli olur ki insanlar terliği bile zorlukla giyebilirler.

Bu rahatsızlık Akupunktur ile çok kısa sürede tedavi edilebilir. Deformite düzelmez ama ağrı, şişkinlik ve kızarıklık geçer.

Topuk Dikeni

Topuk dikeni fevkalade ağrılı bir hastalıktır. Hasta yataktan kalkınca adeta ayağının üstüne basamaz. Her attığı adımda şiddetli ağrı hisseder. Fakat Akupunktur tedavisine çok güzel cevap verir, nispeten acılı bir tedavi olmasına karşın özellikle iğne ile hızla ağrı kesilir.

Karpal Tünel

El bileğinde median sinir adı verilen sinirin sıkışması sonucu bilekte ve elde ağrı ve parmaklarda uyuşuklukla seyreden bir hastalıktır. Genellikle ameliyatla tedavi edilir.

Carpal Tünel tedavisinde akupunktur  çok faydalıdır.

Aşağıdaki hastalıklarda Akupunktur ile başarılı sonuçlar elde edilebilir.

• Parmaklar (Örn: Ağrılı dejeneratif hastalıklar, başparmağın ağrılı durumları)
  • Ayak bileklerinin Aşil tendiniti, aşil bursiti, tarsal tünel sendromu, anterior kompartman sendromu, atletik zorlanmalar, osteoartroz, enfeksiyöz artritler, seronegatif poliartritler…
  • Diz Eklemi (Örn: Menisküs, Bursit, kireçlenme, Gonartroz vs.)
  • Kalça Eklemi ( Örn: Kalçanın Dejeneratif Artriti)
  • Dirsek Eklemi (Örn: Tenisçi Dirseği)
  • Omuz Eklemi
  • Bel ve Boyun Fıtıkları
  • Çene Eklemi Hastalıkları
  • Spor Travmaları
  • Ağrılı Kas Hastalıkları

Fibromiyalji

Kronik ağrı, kronik yorgunluk, tükenmişlik sendromu olarak da adlandırılır. Uzun süren vücudun değişik yerlerini dolaşan yanıcı, sızlayıcı ağrı, yorgunluk, isteksizlik, uyku bozukluğu ile karakterizedir. Sıklıkla orta yaşı geçmiş hanımlarda görülür.

Akupunktur ile etkin bir şekilde tedavi edilebilir.

Fibrosit– Kulunç Ağrısı

Açıklama: C:\Users\Figen\Desktop\kulunc-agrisi.jpg

Çoğunlukla sırtta, kürek kemikleri arasında, omuzda bazen duruş bozukluğuna bağlı, bazen ters bir hareket sonucu ortaya çıkan orta hafif şiddette geçmeyen ağrılardır. Kaslarda kasılma ve sertleşme görülür.

Eşlik eden başka bir hastalık yoksa Akupunktur ile çabuk ve başarılı bir şekilde tedavi edilir.